hotelmashhad

ساخت وبلاگ

هتل الماس نوین مشهد

معرفی : هتل الماس نوین یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در سال 1396 افتتاح شده است. ساختمان هتل در یازده طبقه بنا شده است و چهار طبقه نیز در زیر زمین است. زیر بنای این ساختمان 6400 متر مربع است و 124 واحد اقامتی در آن وجود دارند. شما مسافران تور مشهد می توانید اتاق های این هتل را به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید.

نرخ هتل مشهد 

رزرو هتل مشهد 

هتل مشهد تابستان 97 

هتل مشهد تابستان 97 

هتل الماس نوین مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل الماس نوین از نوع یک تخته، دو تخته،‌ سه تخته، چهار تخته ، سوئیت و کانکت است که در آن ها امکانات مینی بار، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، صندوق امانات، مبلمان ، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. هم چنین در سوئیت های گاردن این هتل بالکن اختصاصی نیز وجود دارد. 

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن همایش، خدمات برای معلولین، تبدیل ارز، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ

هتل الماس نوین مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل الماس نوین با ظرفیت 90 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و ساعت سرو صبحانه در آن از 7 صبح تا 9:30 است. چایخانه سنتی هتل با چشم اندازی بسیار زیبا در طبقه یازدهم قرار دارد و کافی شاپ هتل در طبقه اول است.

موقعیت مکانی هتل : هتل الماس نوین در خیابان نهم امام رضا (ع) قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر تنها 850 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر است و تا مراکز خرید فاصله بسیار کمی دارد. 

هتل الماس نوین مشهد

پیشنهاد ما : هتل الماس نوین یک هتل بسیار شیک و نوساز است که با ارائه امکاناتی مانند استخر و جکوزی به یکی از هتل های تاپ محدوده تبدیل شده است. کم بودن فاصله این هتل تا حرم و مراکز خرید قطعا شما را برای رزرو آن ترغیب خواهد کرد.

hotelmashhad...
ما را در سایت hotelmashhad دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های 4 مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : admin hotelmashhad بازدید : 286 تاريخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت: 14:27

هتل آبان مشهد

معرفی : هتل آبان یکی از هتل های 4 ستاره خوب شهر مشهد است که در سال 1387 افتتاح شده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شد تا بتواند خدمات بهتری ارائه دهد و رضایت شما مهمانان گرامی را جلب کند. ساختمان هتل ابان سه طبقه است و در آن 60 واحد اقامتی وجود دارد. 

رزرو هتل مشهد 

قیمت هتل مشهد 

هتل مشهد تابستان 97

هتل مشهد شهریور 97 

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع  یک تخته ، دو تخته و سوئیت هستند که دارای امکانات یخچال، مبلمان، دراور ، صندوق امانات، حمام با لوازم بهداشتی،‌تلفن، اینترنت، میز تحریر ، تلویزیون، کمد لباس و قفل درب کارتی هستند.

امکانات هتل : کافی شاپ، باغ، سالن بدنسازی،‌سونا، جکوزی، ماساژ، سونا بخار، سالن تشریفات، سالن همایش، اتاق جلسات، پارکینگ، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات تور

هتل آبان مشهد

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. یک باغ بسیار زیبا با طراحی فوق العاده در محوطه هتل آبان وجود دارد که آلاچیق های سنتی در آن قرار گرفته است و بنا به خواست شما خدمه هتل می توانند ناهار و یا شام را برای شما در این آلاچیق ها سرو کنند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار پیروزی شهر مشهد قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام هشتم و فرودگاه بین المللی شهر مشهد هر کدام 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد اما وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل و هم چنین سرویس رایگان حرم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر کار را برای شما مسافران گرامی تور مشهد آسانتر کرده است. هم چنین فاصله این هتل تا کوه سنگی 16 دقیقه و تا مرکز خرید الماس شهر 15 دقیقه است. 

هتل آبان مشهد

پیشنهاد ما : اتاق های تمیز ، زیبا و تازه بازسازی شده هتل ، وجود امکانات آبی مانند استخر و سونا  و باغ زیبای این هتل همگی دست در دست هم داده اند تا سفری به یاد ماندنی را برای شما بسازند.

 
hotelmashhad...
ما را در سایت hotelmashhad دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : admin hotelmashhad بازدید : 291 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 12:54

هتل باختر مشهد

معرفی : هتل سه ستاره باختر یکی از هتل های با سابقه شهر مشهد است که سال ها در امر پذیرایی از زوار گرامی امام هشتم فعالیت داشته است. این هتل که دارای ساختمانی 5 طبقه با 37 واحد اقامتی می باشد در سال 1393 بازسازی شده است. شما مسافران تور مشهد می توانید اتاق های هتل را به صورت BB رزرو نمایید.

قیمت هتل مشهد

نرخ هتل مشهد

هتل مشهد تابستان 97

هتل مشهد شهریور 97

 

هتل باختر مشهد

امکانات اتاق : در این هتل اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت وجود دارند که امکانات صبحانه ، یخچال، مبلمان، کمد لباس، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع،‌ حمام با لوازم بهداشتی  و دراور

امکانات هتل : صندوق امانات، فضای سبز، پارک کودکان، کافی شاپ، خدمات تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، نمازخانه، آسانسور، لاندری، خشکشویی، روم سرویس، فکس، کپی، سالن کنفرانس، سرویس حرم، پارکینگ ، فروشگاه سوغاتی، روزنامه، تراس

هتل باختر مشهد

رستوران هتل : در این هتل دو رستوران وجود دارد که یکی از آن ها در نیم طبقه اول و دیگری در طبقه منفی یک قرار دارد که انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را برای شما مهمانان گرامی سرو می کنند. لازم به ذکر است که صبحانه در رستوران طبقه منفی یک سرو می شود و کافی شاپ هتل در لابی قرار دارد.

هتل باختر مشهد

موقعیت مکانی هتل : این هتل تا ورودی باب الجواد حرم مطهر امام رضا (ع) 1.5 کیلومتر فاصله دارد که شما زائرین گرامی می توانید حتی این مسیر را پیاده بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر مشهد 20 کیلومتر است و تا مراکز تجاری مانند الماس شرق و زیست خاور فاصله چندانی ندارد.

پیشنهاد ما : قیمت مناسب و فاصله تقریبا نردیک به حرم از عمده دلایل رزرو این هتل توسط مسافران است. البته اگر پیاده روی برای شما سخت است می توانید از سرویس رایگان حرم هتل استفاده نمایید که کار را برای شما آسان تر خواهد کرد.

hotelmashhad...
ما را در سایت hotelmashhad دنبال می کنید

برچسب : هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد, نویسنده : admin hotelmashhad بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 11:35